2010. június 4., péntek

Értékesítési munkatárs helyett SEO?

Első oldal a cél, legtöbben erre kiváncsiak


Szerencsés találkozás


A keresőoptimalizált honlap olyan, mint egy szerencsés találkozás. Meg tudja változtatni az életét. Sikeressé teheti vállalkozását. Nem az a fontos, hogy turbófeltöltő javítással vagy azbeszt-mentesítéssel foglalkozik. Akadálymentes, optimalizált honlap segítségével kommunikálhat a potenciális ügyfelekkel, akiket más módon nehezen tudna megszólítani. Interakció, párbeszéd kezdődhet velük. Ez a lényeg! Ha meggyőző a weboldala, az ott elhelyezett telefonszámot fogják hívni. Vagy e-mailt küldenek Önnek. Hamarosan megtudhatja, mi legyen a kezdő lépés.

Weblap, mint közvetítő értékesítő


Új értékesítési lehetőségek felkutatása értékesítési munkatársak feladata. A munkaerő-piacon hiány van értékesítő munkatársakból. Fejvadász cégek, munkaerő közvetítők ezt állítják. Nézőpont kérdése. SEO ismeretekkel rendelkezők máshogy vélekednek. Értékesítő pozíció helyett több optimalizált weboldalra van szükség. Amit a potenciális ügyfelek megtalálnak.

Látható kínálat


A virtuális piactérben Ön - mint honlaptulajdonos - termékhez vagy szolgáltatáshoz keres ügyfeleket. Árukínálatát láthatóvá, érthetővé kell tenni a látogatók számára. Meg kell szólítani a potenciális ügyfeleket a weboldalon keresztül. Kezdeményezzen! Első lépésként tegye láthatóbbá a weboldalát a keresőkben!

Kommunikációs technika


A keresőoptimalizálás egy kommunikációs közvetítő technika weblap és látogató között. A látogatók az Ön weblapját is általában keresők segítségével fogják megtalálni. A kereső-szoftverek számára is érthetővé kell tenni a weboldal tartalmát. Egy keresőoptimalizálási - más néven SEO - munkatárs ebben tud az Ön segítségére lenni. Tudja, hogy mit, miért és hogyan kell elhelyezni a honlap kódjában.

Fogyasztói piac


Ismer olyan módszert, amivel könnyen szólhat a potenciális ügyfelekhez? A kéretlen porszívó-ügynökök kora lejárt. A fogyasztók tudatos vásárlók lettek. Ők keresik meg a gyártót vagy szolgáltatót. Jó esetben az Ön weboldalát találják meg, szólhat hozzájuk. Kínálhatja termékeit, szolgáltatásait. Ha a versenytársak oldalát találják meg, akkor az Ön versenytársai kínálják a saját termékeiket.

Versenytársak eredménye


Látta már a versenytársak helyezését a keresőben? Ne aggódjon! A kereső eredmények pillanatnyi állapotot tükröznek. Ha a konkurens oldalak tartósan jobb helyen vannak, mint az Ön honlapja, akkor tekintse ezt átmeneti időszaknak. Ne késlekedjen! Itt az idő, hogy megmutassa nekik is, mire képes Ön keresőoptimalizálás segítségével.
Optimalizált weblapra van szüksége? Kiváncsi arra, hogy mit tudna kihozni a weblapjából egy SEO munkatárs?

2 megjegyzés:

Anna írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Anna írta...

Ciao! Engem egy dolog foglalkoztat: miért tetted be a fejlécbe a html kódokat? Ez is valami SEO trükk?