2010. május 11., kedd

SEO szakember választás

SEO első oldal
Tippek keresőoptimalizáló cég választáshoz

Ha SEO munkatársat, tanácsadót keres, aki érti a keresőoptimalizálás mesterségét, akkor ez a bejegyzés Önnek szól.

Nem az a fontos, hogy milyen kereső-kifejezéssel találja meg, akit keres, hanem az, hogy meggyőző legyen a tudása. A tanácsadás gyakran egy-egy személyhez kötődik, és ritkábban céghez.

Néhány marketinges vagy informatikai cég csak online reklámmal - szponzorált hirdetéssel - tudja elérni, hogy a google első oldán jelenjen meg a weboldala. Hírdetések szövegében azt a látszatot kelti, mintha értene keresőoptimalizáláshoz, de mégsem tud megjelenni a természetes találatok között.

Miért jó Önnek, ha weblapját a magyar SEO szakma egyik legjobb ismerője optimalizálja? Mert ez ad esélyt, hogy az Ön weboldalát is keresőszavak széles választékával érjék el a potenciális ügyfelek.

Ez a bejegyzés abban segít Önnek, hogy a keresőoptimalizálás ismerőit könnyen megtalálja. Hamarosan megtudhatja, hogyan tesztelje őket.

Keresőoptimalizálással foglalkozó személyek, ügynökségek - többek között - ezekkel a kereső szavakkal találhatók meg.
  1. SEO specialista
  2. SEO munkatárs
  3. SEO szakember
  4. SEO szakértő
  5. SEO mester
  6. SEO tanácsadó
  7. SEO cég
Vagy idegen nyelven
  1. SEO guru
  2. SEO expert
  3. SEO specialist

Tesztelje a keresőoptimalizáló cégeket vagy SEO gurukat!
  1. Gyűjtse össze a keresett tevékenységgel kapcsolatos szinonímákat!
  2. Kezdje a honlap keresést az első szinonímával!
  3. Jegyezze fel a google első oldalon megjelent domain neveket! Csak a természetes találati eredményeket vegye figyelembe!
  4. Használja fel a kereséshez a többi szinonímát is! Ismételje meg a 3-es pontot!
  5. Összesítse az eredményt! SEO szempontból az a weboldal a hatékonyabb, amelyik többször jelenik meg az első 10-ben többféle keresőkifejezés változattal.
Nem kell túlmisztifikálni a megjelenések számát! A kattintások száma ennél sokkal izgalmasabb. Legizgalmasabb, ha a látogató kattintott - szóval az oldalon van - és itt marad.
Ezt olyan tartalommal lehet elérni, ami érdekli a látogatót.

A jó domain név választás optimalizálási szempontból fontos. Akár első helyezés is elérhető a gugliban jó domain névvel. Ettől ugyan még nem lesz SEO szakember az illető, de kezd büszkébb tartással járni. A TOP 10 pozícióért keményen meg kell dolgozni. Keresőoptimalizálásban igazán nagyok úgy is tudnak jó helyezést elérni, hogy a domain névben nem szerepel a kulcsszó.

Keresőoptimalizáló ügynökséget vagy tanácsadót keres?
Tesztelje őket és válassza a legjobbat!

Nincsenek megjegyzések: