2010. február 16., kedd

Asszociáció - asszociációs készség a keresőoptimalizálás gyakorlatában

Keresőoptimalizálás asszociációs megközelítése

A keresőoptimalizálás kulcsszavakra épített optimalizálás.
  • Először is meg kell találni a gyakran használt kereső kifejezéseket.
  • Gyakori keresőszavakat úgy kell beilleszteni a szövegbe, hogy a szöveg tarlalmas legyen.
Adott témával kapcsolatban tág határok között asszociálunk. Minél gazdagabb tapasztalattal, ismerettel bírunk, annál tágabb lehet a gondolattársítás köre. A legtöbb kereső (google, gigablast, yahoo, bing) használható asszociációs eszközként.

Asszociációs készség szerepe blogolásnál

Sikeres blogger folyamatosan fejleszti asszociációs készségét. Ismeri a legnépszerűbb kereséseket, a keresési trendeket. Vegyük példának a gasztro blogok fontos szavát, a receptek szót.

Ehhez rengetek szó vagy kifejezés társítható. A legértékesebb kereső kifejezések azok, amiket a látogatók gyakran használnak.

Ha már a receptek képekkel kereső kifejezésnél tartunk, bemutatok egy új blogot, ami éppen ezt a nevet viseli: Receptek képekkel.

További érdekességek olvashatók ezzel a témával kapcsolatban a keresőoptimalizálás-asszociáció, kulcsszó keresés weboldalon.

Nincsenek megjegyzések: